Orhan Gencebay – Best Of Arabesk

1.

Ben Dogarken Ölmüsüm

Hayat Devam Ediyor

Aysem

Beni Böyle Sev

Cilekes

Dil Yarasi

Garip

Gurbet

Kabahat Seni Sevende

Kaderimin Oyunu

Kir Gönlümün Zincirini

Öldürdün Beni

Öyle Bir Ask

Sevmenin Zamani Yok (Hit)

Üç Günlük Dünya

2.

Leyla Ile Mecnun

Batsin Bu Dünya

Ben Topraktan Bir Canim

Bir Teselli Ver

Dertler Benim Olsun

Eski Kavak Yelleri

Gücün Yeterse

Hatasiz Kul Olmaz

Hor Görme Garibi

Iki Elin Kanda Olsada Gel

Kara Toprak

Meyhaneci

Sende Hakllisin

Severek Ayrilalim (Hit)

Vazgeç Gönlüm

Orhan Gencebay – Best Of Arabesk” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

