Various Artist – Turkish 45’s – Vol.2

45s

Burhan Tonguç Ritim Grubu – Du-Bi-Ba

Şirin – Sevgili Gölgem

Alpay – Seni Dileniyorum

Aziz Ahmet ve Üç Hürel – Onbeşinde Aldım Sazı

Afet Serenay – Maden Dağı

Cahit Oben – Ala Gözlerini Sevdiğim Dilber

Rifat Öncel – Oy Çimeno

Grup 36.Paralel – Yanlız Kadın

Dönüşüm – Oy Beni Beni

Kerem Güney – Kelepçe

21.Peron – Anne

Vâlâ & Şaner Plak Studyo Orkestrası – Bilemedim

Various Artist – Turkish 45’s – Vol.2” üzerine 7 yorum

  1. bulunmaz paylaşımlar için sonsuz teşekkürlerrr…Bu albümdeki bazı parçaları sayende ilk defa dinledim.sağolun.

    • hayır değil, bazılari iyi bazıları kötü maalesef, ama öyle dinlemiyecek kalitede yok, idare eder hepsi, plaklardan düzgün kopya gerek, ve bazen de tekrardan remastering. zaman, para ve emek meselesi.

      • Umarım bu müziğe hem gönül verip hem de imkanı olanlar için zaman, para ve emeği hiç gözetmeden bizim gibi müzik severlere bu unutulmaz eserleri daha kaliteli bir biçimde sunup katkıda bulunmayı hiç ihmal etmezler !!

Bir Cevap Yazın

